Sunday 30 December 2012

Ini satu kisah

hello :) assalamualaikum

ini saya ada satu kisah ..ada seorang hamba Allah ni lahh..aku suka dia masa form 2 dulu..tapi dia tak tahuu..kawan aku jer yang tahu..ya ya kami selalu bergaduh..taklah seteruk mana pun..entah dulu saya benci sangat kat dia tapi sekarang dah suka ..haishh..kan dah kena..kawan saya kata jangan benci dia nanti jadi sayang..okayokay tapi aku tak dapat pendam..benci sangatt..sehinggalah suati hari yg membuat saya jatuh hati dekat dia entahlahh..setiap kali bertembung mata zapp jantung dupdapdupdap hmmmm astagfirullahhalazim haha..tapi dalam hati saya ingin tahu apa yang dia fikir..entahlahh..setiap kali bertemu mesti lama bertembung mata..yalah..tak dapat di nafikann apa yang berada di dalam hati..sampai ke form 3 masih suka dia..pendam pendam pendam :/ pendam dalam hati sangat menyakitkan..Ya Allah ehh..hanya tuhan yang tahu betapa peritnya hati ini :')