Friday 28 December 2012

first love susah di lupakan ;')

inilah kisah saya dan seorang lelaki ini ..dia adalah first love saya :') tapi hubungan kami berdua taklah bertahan 2 bulan saja oleh sebab tertentu :') hinggalah time form 3 dia minta aku return balik dengannya..tetapii aku mesti fokus dengan pmr masa tuu..aku pun mengajak dia jadi  ttm aku..Aku mestilah happy kerana dia mengajak aku return sebab dia tu first love aku :') tetapii aku tak dapat mahu terima dulu jadi gf dia sebab Pmr semakin dekat masa tu...sedang dalam ttm.. ada penghalang dalam hubungan kamii..yeahhh kawann.. tetapi aku tidak menyalahkan dia... dia dapatkan number handphone ttm aku lepas tuu tetiba dah beberapa hari si lelaki itu pun menjadi bf kawan aku ..okayyy masa itu jom heboh kami balik bermalamm...fazlina,nani balik kerumah kawann aku tuu...yeahh macam  biasa tengah malam otp dengan teman lelaki masing2 sedang aku tengah bertweet dgn kawan lelaki akuu tetiba handphone berderingg..aku pun angkatlahh ..fazlina yang call masa tuu...fazlina menangis2 beritahu aku yg kawan aku tu jadi gf si Afiq tuu . aku?okayy aku sakit hatiii..tapi aku sabar...selepas fazlina call akuu...lalulah kawan saya yg merangkap gf afiq tuu call.. dia beritahu dia mahu mempermainkan perasaan si Afiq tu demi akuu..okayy aku terima....selepas gf dia call akuu.. si Afiq pun call aku cun cun tepat pukul 12 tengah malamm..aku frust sangat masa tuu..saya pun tak angkat call afiq :')  masa balik asrama..aku balik akhir sikit masa tuu...aku diam2 lah balik tanpa pengetahuan gf afiq.. dan aku bersembunyi di toilett dan mendengar perbualan kawan saya dn gf dia tuu..dan saya mendengar dia kata begini "eh kmk takut eh pandey suka ngn nya kelak eh" aku apa gik?saki hati lahh..kawan saya pun sakit hati dengannya..inikah di katakn menolong?..sehinggakan nak dekat pmr kami berdua kelahi..bukan saya yg start dulu tetapi...okaylah bersambung........