Friday 28 December 2012

cinta monyet jadi kenyataan

siapa sangka cinta monyet itu hanyalah untuk main main?tetapi di sebalik nya ia menjadi cinta yg benar :) inilah kisah aku dahulu...mungkin sekarang ini aku tak dpt melupakan dia tetapi aku berusaha untuk move on dalam hidup aku..yea semua org tertanya tanya.. kenapa kau tak terima lelaki yg mencintai kau? okay aku sebenarnya tak dapat move on masa itu.. sebab itu aku tolak lelaki lain :) now i must fokus on my Spm 2 tahun akan dtg :/ yeahh so bad i get 2B5C2D..ibu pun marah dengan saya sebab keputusan saya itu memalukan dia.yeahh family aku tak support aku :') tetapi apa gunanya ada kawan untuk tempat kita mengadu?ya itulah gunanya ada kawan...hanya kawan aku yang berik aku support..okay aku redha..aku belajar last minute..aku nakal dan sangat nakal lahh ..sehingga aku sedar aku perlu berubahh apabila naik upper form iaitu form 4.insyaAllah mun dah jodoh sik akan ke mana aku terima... okaylah sekadar ini sahaja yang saya ingin ceritakan..kita bertemu lagi di post akan datang :)