Saturday 28 January 2012

about yesterday :) just smile :3

morning ;3 jam sekarang menunjukkan 2:02 pagi iaitu bertarikh 29 haribulan 1 2012 :)..yesterday pegi stadium negeri wooo :) haha...nangga sarawak lwn negeri sembilan ;) kakak saya menang hadiah dari petronas dapat tiket free nangga org main bolla empat keping :)...well itupun 2-2 seri haha..sorang budak lelaki nihh..haha lepas abis perlawanan semua org berpusu-pusu mahu keluar ...ada seorang budak lelaki disebelah..so saya lihatlah opps alamak ammierul duhall ==' takder dia kenal saya..saya yang kenal dia haha...time balik aku pun hantar lah pulak tweet dekat dia...tanya. "helo??ktkka yg makey beg tadik?rah stadium :)..kira macamtulah ayatnya!..haha tunggu dia balas pagi pagi nanti!!hari ini balik asrama..esok sudah sekolah adoheh...haha jumpa seseorang lahhh mr blackie :3..ermm ini sajalah yang saya hendak kongsikan ksekiann n goodnight ..nak tidur :) Assalamualaikum..